Muitinės tarpininko paslaugos ir jų nauda
UAB „Smart shipping“ į savo siūlomų paslaugų paketą yra įtraukusi ir muitinės tarpininkų paslaugas.
Įmonės muitinės tarpininkai užtikrina greitą ir profesionalų užduočių vykdymą – nuo preliminaraus mokesčių apskaičiavimo, dokumentų rengimo ir reglamentavimo iki klientų užsakymų atstovavimo muitinėje.
Kaip veikia muitinės tarpininkai?
Muitinės tarpininkų atstovai pagal užsakovų, norinčių eksportuoti ar importuoti savo produkciją su trečiosiomis šalimis, pateiktas sutartis ir sąskaitas užpildo reikalingus dokumentus ir pateikia juos muitinei. Muitinės tarpininkų atstovų rengiami dokumentai priklauso nuo to, kokią procedūrą užsako užsakovas.
Muitinės tarpininkų atstovai dirba pagal asmeninį, visoje ES galiojantį, elektroninį parašą (EORI kodą) – tokiu būdu jie prisiima visą atsakomybę už duomenų teisingumą.
Verta atkreipti dėmesį, jog beveik visos deklaracijos muitinei yra pateikiamos internetu, naudojant automatinio duomenų apdorojimo technines priemones (MDAS).
Be to, mūsų muitinės tarpininkų atstovai gali konsultuoti klientus visais rūpimais klausimais.
Muitinės tarpininko atliekamos paslaugos mūsų įmonės filiale Klaipėdoje:
- Negrąžinamo eksporto transportavimas;
- Krovinių importavimas vidaus vartojimui;
- Muitinis tranzitas (krovinių gabenimas tarp skirtingų muitinių);
- Krovinių sandėliavimas;
- Laikinojo ne ES prekių įvežimo perdirbimui paslaugos;
- Laikinojo ne ES prekių įvežimo paslaugos;
- Laikinojo ES prekių išvežimo perdirbimui paslaugos;
Ką daryti, norint užsisakyti muitinės tarpininkavimo paslaugas?
Jei norite tapti mūsų klientu ir naudotis muitinės tarpininkavimo paslaugomis, susisiekite su mumis telefonu ar elektroniniu paštu. Pasirašius sutartį, profesionaliai atstovausime Jus muitinėje: parengsime reikalingus dokumentus ir esant poreikiui dalyvausime krovinio tikrinimo metu; esant poreikiui spręsime problemas, susijusias su Jūsų prekių deklaravimu, tikrinimu, tiekimu.
Garantuojame, jog mūsų siūlomos paslaugos atitinka geriausią kainos ir kokybės santykį.